Belina Shop

KEMATIAN SETPOL : DSAI MAHU KPN DAN PESURUHJAYA SPRM BERTANGGUNJAWAB !


Penghuni Gua : Senangnya DSAi bercakap dan nak cuci tangan. Kematian SETPOL diletakkan ke atas Tan Sri Musa dan Ahmad Said. Apa kena mengena kematian SETPOL dengan KPN?

2. PG nak tanya bebarap perkara dalam anlisa ringan ini :

a. Siapa yang bertanggungjawab atas air mani Shamsidar yang bercampur dengan air mani DSAI di atas tilam dalam kes liwat terdahulu?
b. Siapa yang bertanggungjawab , apabila Shamsidar di usung setiap minggu ke kondo untuk di bawa berjumpa DSAI?
c. Siapa nak bertanggungjawab, air mani DSAI yang ada di dalam jubur Azizian?
d. Siapa yang nak bertanggungjawab dalam kes Saiful?
e. Siapa yang bertanggungjawab ke atas sumpah saiful yang DSAI sehingga kini tak berani bersumpah dan menunjukkan kepada Saiful bagaimana nak sumpah secara islam yang sebenar.

3. Adakah anda, DSAI bertanggungjawab dalam semua persoalan di atas?

4. YAA Hakim bicara kes liwat terdahulu mengatakan bahawa anda adalah pengamal homesksual: siapa yang bertanggungjawab nak jelaskan ini.? Anda bertanggungjawab?

5. Kes anda sekarang ( Liwat Saiful ) sedang menuggu tanggungjawab anda untuk mempercepatkan penyelesaiannya. PDRM dan Peguam negara sudah cukup bukti untuk menjalankan kes ini. Mana tanggunjawab anda dalam kes yang sudah nyata ini? Mengapa takut dan tak bertanggunjawab?

6. Jawab le. Adakah anda bertanggungjawab atau seorang yang bertanggungjawab ? Menuduh tanpa bukti dalam kes SETPOL ini: adakah satu tindakan bertanggungjawab dari anda?

0 comments:

Post a Comment