Belina Shop

Nga: Aku nak kerajaan betul la bodoo!!


Kalau pembaca sekalian nak tahu, apa yang telah pakatan haram jadah persembahkan di luar pejabat DAp semalam hanyalah lakonan semata-mata, rupa-rupanya mereka telah merancang dari awal lagi untuk mengadakan kononnya sidang atas pokok di hotel!

Nak tau kenapa saya katakan begitu? Sebabnya selepas saja membuat drama yang tak menjadi di laluan menuju ke Bangunan SUK, mereka terus saja ke Hotel Heritage! Di sana telah tersedia segala persiapan. Mereka telah mengatur dari awal lagi untuk mengadakan sidang di situ!

Bermakna segala kacau bilau ditimbulkan hanyalah sebuah drama tamil yang tak menjadi, mereka hanya mahukan simpati rakyat atau dalam erti kata lain mereka hanya mahu memperbodohkan rakyat! Saya tak faham dalam bulan yang begitu mulia ini pun PAS yang mengaku ahli syurga sanggup menipu rakyat! Astagfirullah!

Bukan setakat hotel Heritage saja malah ada dua lagi hotel yang telah mereka tempah dari awal untuk mereka melakukan persidangan yang saya pun tak tahu nak panggil apa itu! Sedarlah wahai rakyat negeri Perak, tidak kira dari kaum mana sekali pun, kerajaan pakatan haram ini hanya menipu kamu sahaja!

Saya sungguh bangga bilamana kebangkitan rakyat negeri Perak semalam menentang perhimpunan haram pakatan komunis itu telah disertai oleh semua kaum! Ini baru betul 1Malaysia! Sampai bila kamu sanggup ditipu oleh paktan haram ni?

0 comments:

Post a Comment