Belina Shop

CIRI-CIRI KEMUNGKARAN DALAM PAS

1. Siapakah yg menghalang perlaksanaan hukum Islam di Negara ini ?

2. Siapakah yg membenarkan program-program maksiat terus berjalan dan mendapat perlindungan ?

3. Siapakah yg membenarkan lambakan penerbitan-penerbitan majalah yg tidak senonoh dan merangsangkan hawa nafsu terus dijual dinegara ini ?

4. Siapakah yg membenarkan iklan-iklan arak disiarkan secara berleluasa diakhbar-akhbar berbahasa Inggeris dinegara ini ?

5. Siapakah yg memecat bekas Mufti Selangor yg menjalankan tugas nahi munkar bagi menyelamatkan gadis-gadis muslim terjebak didalam pertandingan ratu cantik ?

6. Pemimpin parti manakah yg mencabar undang-undang hudud yg ingin dilaksanakan diKelantan diMahkamah Persekutuan ?

7. Siapakah yg memberi amaran secara bertulis kepada Menteri Besar Kelantan untuk mengambil tindakan sekiranya diteruskan hasrat ingin melaksanakan hukum Islam dinegeri tersebut ?

8. Siapakah yg memutuskan bantuan wang perkapita sekolah agama rakyat (SAR) perlu dihentikan ?

9. Siapakah yg tergamak menyatakan bahawa SAR adalah sarang pengganas ?

10. Siapakah yg telah bertindak dan mengancam untuk bertindak menutup PASTI (Tadika Islam) ?

11. Siapakah yg telah berusaha untuk menghapuskan nama Islam daripada PAS?

12. Siapakah yg telah menghapuskan pembelajaran tulisan jawi dan akhbar tulisan jawi(Utusan Melayu)?

13. Siapakah yg memberi lesen-lesen perjudian,arak dan sarang-sarang maksiat dinegara ini ?

14. Siapakah yg menyokong sure heboh,Malaysian Idol,akademi fantasia,konsert-konsert artis dalam dan luar Negara ?

15. Siapakah yg menyatakan bahawa tiada sesiapa yg boleh mendakwa agama mereka lebih baik daripada agama-agama lain ketika merasmikan seminar bagi menubuhkan Suruhanjaya Agama ?

16. Siapakah yg mengekalkan akta-akta zalim yg menzalimi rakyat seperti ISA,OSA,akta penerbitan dan mesin cetak dan sebagainya?

17. Siapakah yg mengatakan tidak salah para pemimpin menyimpan perempuan simpanan asalkan tidak mengganggu tugas mereka ?

18. Pemimpin parti manakah yg sanggup terlibat mengedarkan kondom kepada rakyat di ibu kota suatu masa dahulu bagi mengatasi masalah Aids ?

19. Siapakah yg menyatakan kalau dilaksanakan hukum Islam akan berlaku huru-hara?

20. Siapakah yg menghina Nabi Muhammad s.a.w didalam ucapannya?

21. Siapakah yg menyatakan bahawa ucapan Assalamualaikum dan selamat pagi adalah sama?

22. Siapakah yg menyatakan bahawa Penghulu Syuhada atau Sayyidus Shuhada Syaidina Hamzah r.a. tidak dimandikan kerana tiada air dipadang pasir ?

23. Parti manakah yg meluluskan lesen judi di Parlimen meskipun ditentang oleh ahli-ahli Parlimen bukan Islam?

24. Parti manakah yg sanggup menghapuskan cuti hari Jumaat (sayyidul ayyam-penghulu segala hari bagi umat Islam) dan digantikan dengan cuti hari Ahad ?

25. Siapakah yg bertanggungjawab memanggil pasukan kriket Israel yg menyaksikan beberapa pemimpin PAS merengkok ke penjara kerana menentang rejim haram tersebut?

26. Parti manakah yg sanggup bersekongkol dengan Amerika bagi menyerang bumi Iraq didalam peperangan Teluk yg pertama dahulu?

27. Parti manakah yg bertanggungjawab mengaibkan maruah bekas pemimpin mereka sendiri dengan tuduhan liwat tanpa mengambil kira hukum qazaf?

28. Parti manakah yg bertanggungjawab sehingga terbunuhnya para syuhada Memali?


Berbekalkan sejarah dan kredibiliti yg tercalar ini bagaimanakah Umno kini ingin menjuarai dalam hal membela Islam?

BERSAMA-LAH KITA RENUNGI DAN INSAF-LAH SEBELUM AJAL
MENJEMPUT KITA!

Strategi Anwar Kaburi Mata Rakyat : Agihkan Kekayaan Kepada Kroni !

Laporan polis yang dibuat oleh Anuar Shaari pagi tadi membuatkan Kumbang teringat dengan perbualan Kumbang dengan seorang rakan reformasi sekitar tahun 2006. Pada masa itu beliau bercerita mengenai Azmin Ali dan Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim menurut rakan Kumbang tadi adalah seorang yang amat berhati-hati dalam soal politik. Anwar tahu jika beliau tertangkap atau kantoi mengambil rasuah dan mengumpul kekayaan pasti perkara ini akan menjatuhkan kerjaya politiknya. Jadi hanya satu cara untuk Anwar dapat mengumpul kekayaan iaitu dengan mengagihkan kekayaan melalui pelbagai cara kepada kroni-kroni beliau dan apabila memerlukan dana untuk aktiviti politik. Beliau hanya perlu meminta kepada kroni-kroni beliau tadi, berapa banyak yang beliau mahukan.

Kenyataan rakan Kumbang ini amat sinonim dengan akuan bersumpah Datuk Murad yang dibuat pada tahun 1999 yang mendakwa Anwar mewujudkan lebih 20 akaun induk RM3 bilion untuk mencapai cita-cita politiknya dan dalam temubual Anuar Shaari seperti dalam video di atas. Anuar Shaari turut menyatakan isu pemilikan saham Azmin ini berkemungkinan ada kaitan dengan akuan bersumpah Datuk Murad.
Antara kroni rapat Anwar adalah Azmin dan isterinya. Azmin selaku 'tukang kutip tol' di pejabat Timbalan Perdana Menteri pada masa itu ditugaskan Anwar untuk mengumpul kekayaan. Sebab itu kita dapat lihat tatkala Azmin Ali mempunyai kedai kereta mewah dan banyak banglo bersepah tanpa diduduki. Anwar pula dilaporkan hanya makan duit pencen sebagai ahli parlimen dan hanya satu kredit kad untuk mengaburi mata rakyat. Amat malang sekali isteri Anwar sendiri pun tidak sekaya isteri Azmin, Shamsidar Taharin.

Rakan Kumbang turut bercerita mengenai kekayaan luar biasa Azmin dan isterinya ini sudah menjadi rahsia umum di kalangan pemimpin PKR termasuk beliau yang menyokong Anwar semata-mata kerana mempercayai tuduhan liwat terhadap Anwar hanya satu konspirasi tetapi kini ramai yang melompat parti kerana faktor sokongan mereka iaitu isu liwat semakin relevan dikaitkan dengan Anwar . Perihal siapa Azmin, ramai di kalangan pemimpin PKR sudah tahu siapa Azmin sebenarnya. Orang yang Anwar sanggup mati kerananya.

Kumbang belum sempat menghubungi rakan Kumbang untuk bertanya tentang hal ini lagi tapi Kumbang terlalu pasti beliau akan tersenyum membaca berita tentang dokumen-dokumen saham Azmin ini.

Kenapa Anwar Takut Bersumpah?




Kenapa Anwar takut hendak bersumpah?. Anwar kata, sumpah bukan isu politik tetapi hal agama dan bukan main-main? Persoalannya kenapa takut jika dia tidak bersalah? Itulah yang telah dibangkitkan oleh Dr Asri di dalam ceramah beliau.

Dulu, pada tahun 1998, saya sangat percaya bahawa Anwar telah dikonspirasikan oleh Tun Dr Mahathir dan saya percaya rata-rata orang Melayu juga mempercayai akan kebaikan dan kebenaran yang di bawa oleh Anwar. Ketika itu, saya terlibat di dalam aktiviti REFORMASI tajaan Anwar. Tetapi tidak lagi sekarang ini!!!. Anwar adalah Anwar yang sesat dan menggunakan apa sahaja cara untuk menghalalkan matlamat politiknya.

Apabila Saiful Bukhari menuduh beliau MELIWATnya, maka gegak gempitalah seluruh Malaysia dan Anwar terus melarikan dirinya ke Kedutaan Turki kononnya untuk mengelak daripada ditangkap dan dibunuh oleh pihak yang mendendami beliau. Goreng punya goreng maka tidak ada apa pun yang berlaku kepada beliau samalah seperti kisah 16hb Septembernya. Anwar seorang pendusta KUBRA dan beliau berani sekali mempergunakan sesiapa sahaja termasuklah Nik Aziz yang telah dijadikan sesat oleh Anwar Ibrahim Al Juburi.

Nik Aziz lah yang melarang Anwar daripada bersumpah MUBAHALAH setelah Saiful Bukhari berbuat demikian di Masjid WP. Ilmu apa yang diajar oleh KKB kepada Anwar untuk menafikan adanya sumpah demikian di dalam Islam? Telah jelas Islam memandang tinggi kepada SUMPAH MUBAHALAH sebagai salah satu cara untuk menunjukkan kebenaran. Dan kebenaran itulah yang akan dan sedang ditunjukkan oleh Allah SWT. Kenapa Anwar perlu takut dan sentiasa cuba melarikan diri daripada mahkamah di dalam hal ini? Sedangkan beliaulah BAPAK kepada saman beratus Juta RM apabila tidak bersetuju dengan orang yang kononnya memfitnah beliau. Percayakah beliau kepada mahkamah? Ya!!! Beliau percaya apabila melibatkan kepentingan beliau seperti saman berjuta-juta tetapi hilang kepercayaan kepada mahkamah apabila tuduhan liwat dikenakan kepada beliau.

Berbalik kepada Nik Aziz, Jelas sekali Nik Aziz telah menggunakan AGAMA dan memutarbelitkan fakta bahawa tiada sumpah demikian di dalam Islam semata-mata untuk mempertahankan Anwar. Anwar telah berjaya menyesatkan seorang Tok Guru yang sebelum ini dihormati oleh kebanyakan umat Islam di Malaysia ini. Anwar berjaya pusing sana sini untuk lari daripada bersumpah, tetapi harus diingat, Saiful telah membuat sumpah tersebut dan sama-samalah kita nantikan siapakah yang bakal diLAKNATI oleh ALLAH SWT. Antara cakap politik Anwar dan Sumpah dengan nama Allah, Wallahi Wabillahi, Watallahi..... Mana satu anda ingin percaya?