Belina Shop

Perjuangan Nik Selesai. Sila Berundur Bagi Generasi Baru



Sepanjang hayat penyokong PAS ber mati-matian memperjuangkan untuk menubuhkan sebuah negara Islam bagi Malaysia. Malang nya perjuangan itu kini telah di abaikan oleh pemimpin2 PAS.

Pemimpin2 PAS sudah berubah haluan arah tuju perjuangan asalnya. Ini berlaku kerana pemimpin2 PAS sudah sanggup bersengkokol dengan DAP dan PKR. Sedangkan pemimpin2 PAS ini mengetahui bahawa DAP anti-Islam dan PKR juga tidak pernah bersuara menyokong hasrat PAS untuk menubuhkan negara Islam.

Kini rakyat sudah nampak jelas bahawa perjuangan PAS tidak ada matlamat dan tujuan khusus lagi. Menyokong PAS cuma membuang masa dan tenaga, bahkan ianya juga akan merugikan bangsa, agama dan negara.

Selama ini UMNO sudah cukup membukti keberkesanan nya terhadap memperjuangkan bangsa, agama dan negara. Jika dibandingkan kehidupan orang melayu 50 tahun dahulu dengan hari ini, ianya sangat jauh berbeza seperti langit dengan bumi. Hari ini kita hidup aman makmur dan sejahtera. Semua ini adalah berkat dari pemerintahan kerajaan BN yang bijaksana.

0 comments:

Post a Comment